Masukkan Emel Jika Anda Benci Media Penipu

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Verification Email

Emel pengesahan akan dihantarkan ke emel anda selepas anda memasukkan nama di atas. Sila klik link pengesahan tersebut untuk mengaktifkan emel anda.

Jom Boikot Utusan Meloya dan TV3 Suku

Jom Boikot Utusan Meloya dan TV3 Suku

Saturday, April 19, 2008

TV3 Terus Beraksi- Kini Jadi hero Melayu

TV3 terus beraksi lagi. Kalau sebelum pilihanraya dahulu mereka menjadi jaguh madium kempen Barisan nasional yang akhirnya membawa kekalahan kepada BN, kini mereka kononnya menjadi medium penyatuan kaum melayu. Nampaknya TV3 akan termaktub di dalam sejarah sebagai satu media yang berjuang bersungguh2 untuk membela nasib kaum Melayu.

Hakikatnya, sungguhkah begitu? Benarkah mereka begitu prihatin kepada nasib melayu? Benarkah mereka begitu bimbang dengan hala tuju orang melayu di Malaysia ni? Saya pasti semua pun tahu bahawa jawapannya 'tidak'. Kalau mereka benar-benar bersungguh nak bela nasib melayu, sepatutnya mereka akan dedahkan segala kecurangan yang dilakukan oleh para pemimpin. Keran kecurangan2 inilah yang akan membinasakan nasib melayu. Kecurian2 inilah yang membuatkan orang melayu kekal hidup dalam kemiskinan.

Tapi itu tidak berlaku. Mereka hanya menjadi pak turut dan kaki bodek pemerintah. Pabila musim pilihanraya, mereka jadi tukang kempen. Bila ada akta baru atau undang2 baru diperkenalkan, mereka jadi kaki puji. Mereka jadi kaki bodek. Mereka jadi kaki ampu. Bila ada UMNO kalah pilihanraya, mereka jadi pelakon kononnya umno, pas dan pkr harus duduk semeja untuk berunding. Sedangkan, bila Pakatan Rakyat baru nak memerintah, mereka membuat onar dan menyebar banyak berita yang karut marut dan bertujuan jahat nak menjatuhkan kerajaan baru.

TV3, cara anda bekerja ini bukannya membantu negara dan rakyat tapi anda hanya membantu Barisan nasional. Kepada para pembaca berita, kami dah naik malu tengok muka anda yang tersenyum2 setiap kali menceritakan kebaikan2 para pemimpin BN. Kemudian seminit kemudian anda mengutuk dan mengeji pemimpin pembangkang. Memalukan.

Tak sabar nak tengok apa akan jadi kepada tv3 selepas kerajaan pusat bertukar tangan nanti. Adakah masih kekal orang yang sama, ataupun diganti dengan orang yang baru.

http://Antitv3.blogspot.com

No comments: